10 класс украинская литература

Вторник 31.03.2020
Тема. Пейзажна лірика («Стояла я і слухала весну», «Хвиля», «Все-все покинуть, до тебе полинуть», «Уста говорять», «Він навіки згинув!»)
 Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету, композиція, тема.


Задання.Виразно перечитати вірші («Стояла я і слухала весну», «Хвиля», «Все-все покинуть, до тебе полинуть», «Уста говорять», «Він навіки згинув!»; зробити ідейно – художній аналіз
вірша (на вибір)
Перечитати драму-феєрію «Лісова пісня».


Д.з. Дать відповіді на запитання  с.264 (усно);
с. 274 законспектувати.

Срок сдачи:03.04.2020(пятница)

 Пятница 03.04.2020

 Тема.Символічність образів Мавки і дядька Лева. Образ Лукаша

Завдання. Підручник с.266-273 перечитати; с. 273-274 відповідати на питання (усно); с.273 творчі завдання  1 (письмово)

Д.з. Виписати з  твору цитати до характеристики образу Лукаша.


Срок сдачи:07.04.2020(вторник)

Вторник 07.04.2020

Тема. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. Художні особливості драми-феєрії.  РЗМ   «Переваги високої духовності над буденністю».

Завдання. Підручник с.270-272 перечитати, с. 272 «Аналізуємо твір» завдання 10(письмово).

Д.з.Підручник с.270-272 повторити, с 275- 276 виконати тести.

Срок сдачи:10. 04.2020(пятница)

Пятница10.04.2020

Тема. Контрольна робота№5. Українська література 10-х років ХХст.    В. Стефани , Л.Українка.

Завдання. Виконать тестові завданяя


1.Короткий твір переважно про якусь одну незвичайну подію, що стала поворотною в долі персонажа…
2. Головного героя «Камінний хрест» прозвали на селі:
а) Летючим;  б) Горбатим;   в) Скривленим;   г) Переломаним.
3. Прощаючись з односельцями, Іван з новели «Камінний хрест» просить їх:
а) засіяти його ділянку на горбі хлібом;    б) посвятити водою у святу неділю;
в) не займати його землі;                             г) покликати ксьондза й справити молебень.
4. Збираючись втопити дочок, Гриць Летючий пояснює їм збори так:
а) йдемо на прогулянку;       б) йдемо десь у гості;
в) йдемо до річки;                  г) йдемо у крамницю.
5. Вірші «І все-таки до тебе думка лине…», «І ти колись боролась, мов Ізраїль…» - зразки:
а) інтимна лірика;            б) громадянська лірика;
в) філософська лірика;    г) пейзажна лірика.
6. У драмі-феєрії «Лісова пісня» слова Мавки: «Ні, я жива! Я буду вічно жити!»  звернуті до:
а) Лукаша;   б) Лісовика;   в) «Того, хто в скалі сидить»;  г)  Килини.
7. Хто так сказав про Лесю Українку: « Чи не єдиний мужчина на всю соборну Україну»?
8. Виберіть назву першої збірки Лесі Українки:
а) «Сім струн»; б) «Зів’яле листя»;
в) «Сльози-перли»; г) «На крилах пісень».
9.У строфі
Та пісня, як море, і стогне, й рида,
І барвами грає,
і скелі зриває,
Як чиста прозора вода,-
є такі художні засоби:
а) порівняння; б)гіпербола; в)метафора; г)епітет; д) паралелізм.
10. Визначте віршовий розмір:
Фантазіє, богине легкокрила,
Ти світ злотистих мрій для нас одкрила.
11. Встановіть відповідність між цитатою та героєм твору:
1. Не задивляйся ти на хлопців людських                а) мати Лукаша;
2. Ну, як таки, щоб воля – та пропала,                      б) Лукаш;
   Се так колись і вітер пропаде!                                в) Лісовик;
3. Я вберу тебе, мов королівну , в самоцвіти!          г) Мавка;
4. Йому квітки та співи в голові!                               д) Перелесник.
12. Встановіть відповідність між цитатою та її продовженням:
1. «Нічка коротка – довга розлука…                           а) хатній рабський!
Що ж мені суджено - ...»                                               б) жура тягар свій носить;
2. Не гідна ти дочкою лісу зватись!                             в) щастя чи мука;
Бо в тебе дух не вільний, лісовий, а…»                       г) мертвий лист;
3. «Минай людські стежки, дитино,                             д) серце добре в тебе.
Бо там не ходить воля, там…»  

4. « Ну, дівонько, хоч ти душі не маєш, та…» 

Д.з. Повторити вивчене по творчості В. Стефаника, Л.Українки


Срок сдачи:14. 04.2020 (вторник)

Вторник 14.04.2020
Тема. Життя і творчість, багатогранна діяльність Миколи Вороного.  Зміст і художні особливості поезій  «Іванові Франкові», Єдність краси природи і мистецтва («Блакитна Панна»).  


Задання. Підручник с. 277-280 познайомитьсяз життям і творчістю письменника (скласти опорний конспект- письмово)


Д.з.   Підручник с.270-272 повторити, вивчити вірш «Блакитна Панна».  Аналіз поезії “Блакитна панна” Миколи Вороного

Срок сдачи: 17.04.2020(пятница)

 Пятница 17. 04.2020

 ТемаПЧ М. Вороний. Поезії.

ЗавданняПеречитати поезію Вороного (ссилка http://maysterni.com/user.php?id=2832&t=1&sf=1

Д.зЗробити ідейно- художній аналіз вірша
(на вибір)(письмово)



Срок сдачи: 21.04.2020(вторник)


Вторник 21.04.2020

Тема. Олександр Олесь. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості («З журбою радість обнялась»)  


Задання.1. Познайомиться з життям і творчістю письменника (посилання https://vseosvita.ua/library/korotko-pro-zitta-i-tvorcist-svitogladni-perekonanna-oleksandra-olesa-neoromanticni-simvolistski-tendencii-u-tvorcosti-z-zurbou-radist-obnalas-234233.html)
2.Виазно перечитати поезію«З журбою радість обнялась…»(посилання https://shalash.dp.ua/index.php/10-biblioteka/10b-ukr-lit/1330-oleksandr-oles-poeziya)
Домашнє завдання:
 1.Ідейно-художній аналіз поезії «З журбою радість обнялась…»(письмово)
2.Поезія «З журбою радість обнялась…»(напам ять вивчити)

Срок сдачи: 24.04.2020(пятница)

 Пятница 24. 04.2020

 Тема. Прагнення гармонії людини і природи у поезіях «Чари ночі», «О слово рідне! Орле скутий!»

ЗавданняПознайомитися з поезією і виазно прочитати О.Олеся «Чари ночі», «О слово рідне! Орле скутий!» (посилання http://schoolportal.com.ua/oleksandr-olesy-tchari-notch-o-slovo-rdne-orle-skutiy/)
Домашнє завдання: підручник с.289-286 (законспектувати)

Срок сдачи: 28.04.2020(вторник)


Вторник 28.04.2020

Тема. Символізм драматичного етюда «По дорозі в Казку»


Завдання. 1. Перечитати твір «По дорозі в Казку» (посилання 
https://shalash.dp.ua/index.php/10-videoteka/10v-ukr-lit/1332-oleksandr-oles-po-dorozi-v-kazku

2.Підручник с.305-311(опрацювати статтю )
Домашнє завдання:
 Підручник с.311-312 відповідати на питання(усно)
 с.314-315 «Перевірте себе»(письмово)

Срок сдачи: 05.05.2020 (вторник)

Вторник 05.05.2020

Тема. Образ Панни – втілення ідеї вічної жіночності, краси.
 Завдання. 1. Переглянути презентацію (посилання http://www.10minschool.ua/article/51)
2.Підручник с.327-333перечитати ,  с. 333-334 відповідати на питання(усно)
Домашнє завдання:
 Добір цитат з тексту до характеристики образу Панни
Опис зовнішності: …………..
Очі: …………………………….
Сміх: …………………………
Манери поведінки: ……………
Риси характеру:  ……………..
Погляди на життя: ……………
Вчинки: ………………………
Висновок ………………………
Срок сдачи:08. 05.2020(пятница)

Пятница 08.05.2020


Тема. Контрольная работа№ 6  Українська література 10-х років   М. Вороний, О. Олесь
Завдання.Виконати  завдання(письмово)
1. Виступав Вороний у літературі під псевдонімами
2. До якої стильової течії відноситься М. Вороний ? 
3. Орієнтував Вороний вітчизняних митців на поетику ... .
4. Продовжіть речення: Нелегально перебуваючи в Харкові, М. Вороний вступив до таємної політичної організації, що виборювала ……
5. Блакитна панна – це символ... 
6. М. Вороний працює в трупах.... 
7. Назвіть І збірку М. Вороного. 
8. Справжнє прізвище Олександра Олеся
9. Укажіть літературний стиль (напрям), який переважав у творчості М. Вороного.
10. В якому із віршів є художня деталь, що вказує на зв’язок із сучасними для автора подіями та даниною революції?
11. Блакитна Панна в однойменній поезії М. Вороного — це
12. Укажіть визначальний художньо-виражальний засіб у поданому фрагменті:
I з дивним ранком ніч злилась, // I як мені розняти їх?! 
13. Заповніть пропуск у цитаті
Сміються, плачуть ...I б’ють тенями в груди: «Цілуй, цілуй, цілуй її, — Знов молодістъ не буде!»

Домашнє завдання: повторити вивчені твори М. Вороного, О. Олеся

Срок  сдачи: 15.04.2020 (пятница)

Пятница15.05.2020


Тема. ЛРК  Життя і творчість Миколи Даниловича Малахути. Оповідання «Коли плачуть мужчини»,  В. Винниченка
Завдання. Познайомитися з життям і творчістю М.Д.Малахути. (посилання

Домашнє завдання: законспектувати біографію письменника

Срок сдачи: 19.05.2020 (вторник)

Вторник 19.05.2020
 Тема. ЛРК Микола Васильович Ночовний
Життєвий і творчий шлях. Гармонія людських почуттів в оповіданні «Нехай цвіте червона рута».
Завдання. Познайомитися з життям і творчістю Микола Васильович Ночовний
2. Перечитати оповідання «Нехай цвіте червона рута».

Домашнє завдання: законспектувати біографію письменника

Срок  сдачи: 22.04.2020 (пятница)

Пятница 22.05.2020

Тема. Урок-підсумок. Бесіда про вивчені твори української літератури
 Завдання. Повторити вивчені твори в 10 класі

Домашнє завдання: написати відгук на почитаний твір.

Срок  сдачи:25.05.2020 ( понедельник)

Комментариев нет:

Отправить комментарий