9-Б класс украинский язык

Среда 01.04.2020

Тема. Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Розділові знаки в ньому. 

Завдання. Підручник: п.26 законспектувати теоретичний матеріал, 
впр. 303(усно); впр.306(письмово).

https://yandex.fr/video/preview/?filmId=10092378571996723348&parent-reqid=1585725196151754-806798713078606230800184-man1-3495&path=wizard&text=Складне+речення+з+різними+видами+сполучникового+і+безсполучникового+зв’язку.+Розділові+знаки+в+ньому.

Д.з Підручник: п.26, впр.309(письмово).


 Сроки сдачи:08.04 2020 (среда)


Среда 08.04.2020

 Тема. Синоніміка складних і простих синтаксичних конструкцій.

Завдання. Підручник: п.26 с.207-208 теоретичний матеріал, впр. 312(усно); впр.313(письмово).

Д.з.Підручник: п.26, впр.314(письмово).

Сроки сдачи:15.04.2020 (среда)

Среда 15.04.2020


 Тема. Складне синтаксичне ціле в структурі тексту. Внутрішньотекстові зв,язки

Завдання. Підручник: п.29 с.222-229 теоретичний матеріал  законспектувати (письмово)

Д.з.Підручник: Підручник: п.29, впр.328(письмово).

Сроки сдачи: 22.04.2020 (среда)

Среда 15.04.2020


 Тема.   РЗМ Контрольний твір у публіцистичному стилі на морально-етичну та суспільну теми

Завдання. 1. Переглянути матеріал щодо написання твору

Домашнее задание: Впр.396 (вибрати одну із тем і написати твір)


Сроки сдачи: 29.04.2020 (среда)

Среда 29.04.2020


Тема. Актуальне членування тексту. Види інформації в тексті
Завдання.  Тематичні виписки як спосіб засвоєння і запам’ятовування почутого і прочитаного.
1. Переглянути теоретичний матеріал 
1.Прочитати п.30 (стор.237-243)
2.Написати в зошиті, що таке тематичні виписки

Домашнє завдання: Дати письмово відповіді на питання №1, 2, 5, 6, 7 (стор.245)

Сроки сдачи: 06.05.2020 (среда)


Среда 06.05.2020

Тема. Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія
Завдання. Переглянути теоретичний матеріал   (посилання
Домашнє завдання: 
1.Запишіть слова, поділіть їх на склади, поставте наголос.
Випадок, волошковий, циган, спина, предмет, твоя.
2.Розподіліть слова у два стовпчики:
І – з м’яким знаком;
ІІ – без м’якого знака.
Гал..мувати, корін..ці, мален..кий, ц..вірін..чати, мен..ше, т..мяний, чотир..ох, дівчин..ці, сміют..ся, кур..йозний, біл..ше, кін..чик, Тетян..ці, Хар..ків, порт..єра, міл..ярд,миєш..ся.
3.Спишіть прислів’я, розкриваючи дужки Підкресліть вивчені орфограми, поясніть написання.
1.    Без нашого Гриця вода не осв(’)ятит(ь)ся. 2. В(е,и)лике дер(е,и)во поволі росте. 3. Під л(е,и)жачий камінь вода не т(е,и)че. 4. Хоч бли(з,с)ько, та сли(з,с)ько. 5. Яке корі(н,нн)я, таке й насі(н,нн)я. 6. Лобом муру не проб(’)єш(ь). 6. (І,Й) буд(е,и)нь, і н(е,и)діля - все лінивому безді(л,лл)я. 7. Дома (і,й) стіни допом(о,а)гають.

Сроки сдачи: 13.05.2020 (среда)

 Среда 13.05.2020
Тема. Лексикологія . Будова Слова. Словотвір. Орфографія  Морфологія. Орфографія Синтаксис. Пунктуація
Задання.Переглянути теоретичний матеріал  (посилання
Домашнє завдання: 
Вправа 1. Виправити помилки допущені в тексті і записати в зошит.   
Далеко, розлився синій Дніпро, розмитався на шероких грудях степу. Глянешь – і не надивишся! Погляд тоне у блакітній далені, лише де не де бовваніють серид зеленого моря весокі могили, сумні памьятники забутої нащатками слави.
( За М. Старицьким)
Вправа 2. Розібрати слова за будовою.
Пеньочок, лісостеповий, волейболіст, вперше, розхитають, збігається, неспокійно.
Вправа 3. До поданих слів дібрати спільнокореневі.
Стріла, літо, звір, мисливець, лінь, день, книга.

Сроки сдачи: 20.05.2020 (среда)

 Среда 20.05.2020


Тема. Диктант
Задання. Перепишіть текст розкиваючи  дужки і розставляючи  пропущені розділові знаки
Біла ніч
Біла ніч. Така ніч, яка ще в її жи(т,т).і (не)траплялась. (В)горі, мов зі скла прозорого,— небо. Міл..ярди зірок без кінця спл(и,е)ва­ли з бездо(н,н)их гл(е,и)бин, лягаючи на (Я,я)ринчині очі. А між землею і небом, вже по цей бік тієї скля(н,н)ої прозорості гойдався в(и,е)ли­чезний, мов з іншого світу позиче(н,н)ий місяць. І стільки світла л(е,и)лося з нього, що болісно було дивитись очам. Щось (не)реальне, наче з казки було в оцій зі срібного сяйва витканій ночі. І дерева  й будинок і (М, м)едова гора — все мов(би) рухалось, пл(е,и)вло, т(и,е)хенько погойдуючись; (Я, я)ринка (мимо)волі вхопилась за дерево що росло коло дверей  дерево враз ож(е,и)ло, срібним дзвоном озвалося листя  а під корою запульсував теплий сік.
Глянула (Я,я)ринка (в)низ — весь виселок купався у сяйві. По­д(и, е)вилася далі — (з)за високих тополь виглядало посріблене море. Воно наче (с, з)пухло, (с,з)діймаючись (на)зустріч великому місяцеві  сягне неба  а тоді опаде й в(и,е)летенською хвилею накотиться на берег. І весь простір довкола сповитий тишею, що все заніміло, (що)найменше звук — і вона сніговою л(о,а)виною обвалиться на весь оцей світ. (160 сл.)            (За А. Дімаровим)
Домашнє завдання: 
Повторити  вивчені орфограми

Сроки сдачи: 22.05.2020 ( понедельник)








Комментариев нет:

Отправить комментарий