9-Б класс украинская литература

Вторник 31.03.2020Тема. Вплив Тараса Шевченка на розвиток української літератури, духовної культури українського народу. Світове значення творчості Великого Кобзаря.ЗавданняПідручник с.234-238 перечитати; с 237 відповідати на питання (усно); с. 236-237 законспектувати.
Д.з Відповідати на питання с.237 (усно); с.238 письмово відповісти на запитання.
Срок  сдачи: 03.04.2020 (пятница)

Пятница 03.04.2020Тема.РЗМ(писмово) твір- роздум (за поезіями Т. Шевченка). ПЧ Т.Г. Шевченко «Художник».Завдання.Підручник: с. 238-241 перечитати; с. 241 відповісти на запитання (усно); завдання 1(письмово).Дз.Написати  твір- роздум (за поезіями Т. Шевченка).
Сроки сдачи 07.04.2020(вторник)

Вторник 07.04.2020
Тема.    Контрольна робота  № 4 Літературний процес 40-60-х рр.. ХІХ ст. Т.Шевченко
Завдання. Виконати контрольну роботу .
    Питання 1-5 передбачають лише один правильний варіант відповіді, який ви маєте обрати.
1.                  Тарас Шевченко – представник
А) сучасної української літератури,
Б) давньої української літератури,
В) давньоруської літератури,
Г) нової української літератури.
2.                  Своєму другові Якову де Бальмену Т.Шевченко присвятив твір
А) «Кавказ»,                                                        В) «Гайдамаки»,
Б) поему «Сон» («У всякого своя доля…»),    Г) «Катерина».
3.                  До першого видання «Кобзаря» увійшло
А) 8 творів,                     В) 20 творів,
Б) 15 творів,                    Г) 21 твір.
4.                  Викупу Т.Шевченка з кріпацтва сприяли
А) Василь Жуковський та Карл Брюллов,
Б) Олександр Пушкін та Пантелеймон Куліш.
5.                  Серед мотивів ранньої творчості Т.Шевченка звучать усі зазначені, крім
А) сирітство та соціальна нерівність,
Б) критика царського самодержавства та засудження меншовартості української еліти.
В) героїчне минуле та роль поета й поезії в суспільстві.
        На питання 6-8 слід написати відповідь одразу після питання на зазначеній лінії.
      6.                  За жанром «Причинна» - це ________________________________.
      7.                  Шедевром світової сатири є твір Т.Шевченка  
      8.                  Роль історичного прологу в поемі «Гайдамаки» відіграє розділ  
Завдання 9- 12 передбачають встановлення послідовності.
9.  Установіть послідовність написання творів Т.Г.Шевченком
А) «Сон»,
Б) «Гайдамаки»,
В) «Катерина»,
Г) «Причинна»,
Ґ) «І мертвим, і живим…»,
Д) «Ісаія. Глава 35»,
Е) «Мені однаково..»,
Є) «Наймичка»,
Ж) «Заповіт»,
З) «Кавказ».         











10. Установіть хронологічну послідовність біографічних фактів з життя Т.Г.Шевченка.
А) подорож на Україну,
Б) заслання,
В) випадкова зустріч з Іваном Сошенком,
Г) участь у діяльності Кирило-Мефодіївського братства,
Ґ) викуп з кріпацтва,
Д) перебування в казематі,
Е) вихід «Кобзаря»,
Є) приїзд у Вільно з паном Енгельгардтом.









11. Установіть послідовність подій у поемі «Катерина».
А) вигнання зганьбленої дочки,
Б) звернення до дівчат бути обачними у коханні,
В) самогубство героїні,
Г) випадкова зустріч Катерини з Іваном на чужині,
Ґ) знайомство й кохання Катерини з москалем.







        12.Установіть відповідність.
       Приклад («І мертвим, і живим, і ненародженим…»)             Художній засіб
1.      Доборолась Україна                                                А) гіпербола,
до самого краю.                                                       Б) метонімія,
2.       Настане суд, заговорять                                        В) персоніфікація,
І Дніпро, і гори!                                                       Г) антоніми.
3.      І потече сторіками
Кров у синє море…
4.      Нема пекла, ані Раю.
Немає й Бога, тілько я!

Д.з. Повторити вивчене

Сроки сдачи: 10.04.2020(пятница )

Вторник 14.04.2020
Тема. Марко Вовчок.  . Повість «Інститутка». Жанр, тема, головна думка.
Завдання.  Підручник: с. 266-267  познайомиться зі статтею ,
переглянути презентацію  https://pptcloud.ru/raznoe/marko-vovchok
Д.з Переглянути повість «Інститутка» с.246 – 266,
с. 269 «Вправи і завдання»(усно), перечитати и законспектувати  https://zno.if.ua/?p=3726

Срок  сдачи: 17.04.2020 (пятница)


Пятница 17.04.2020
Тема.Марко Вовчок. Повість «Інститутка». Образи повісті.
Завдання.  Підручник: с. 268 переглянути статтю, с. 269 відповідати на питання(усно)
Міні-вікторина «Про кого це?» (письмово)
1) «Високий парубок, ставний, поглядає, всміхається». 
2) «Плечистий, вусатий, у високій шапці. То-то чорнявий... як єсть собі ворон».  
3) «Любо на волі дихнути».  
4) «І говорить, і діло робить, і дитину колише».  
5) «Нехай недобрі плачуть, а ти перетривай усе, витерпи бідочку!»  
6) «Стоока наче вона була, все бачила, всюди, як та ящірка, по хутору звивалась... тільки погляне, то наче за серце тебе рукою здавить».  
7) «Не б'є, не-лає, та нічим і не дбає
Дз.Скласти порівняльну характеристику Устини й панночки


Сроки сдачи: 21.04.2020(вторник)

Вторник 21.04.2020
Пантелеймона Куліша. . «Чорна рада» - роман-хроніка. Основний конфлікт твору
Підручник: с. 299-  326 перечитати роман ,
с.326 відповідати на питання (усно)
1.       Домашнее задание : заповнити «Паспорт роману «Чорна рада»
Назва
Автор
Жанр
Тема
Ідея
Історична основа
Сюжетна лінія
Образи
Художні засоби, прийоми
Символи: Марко Вовчок «Максим Гримач». Жанр твору, особливості сюжету, роль описів природи, фольклорні образи – символи.
Завдання  Перечитати твір Марко Вовчок «Максим Гримач»посилання  https://libcat.ru/knigi/proza/klassicheskaya-proza/138214-marko-vovchok-maksim-grimach.html
Домашнее задание: проаналізувати прочитаний твір посилання
  (законспектувати) 
Срок  сдачи: 24.04.2020 (пятница)

Пятница 24.04.2020
Тема.Основні відомості про життєвий і творчий шлях  Пантелеймона Куліша.«Чорна рада» . Перший український історичний роман-хроніка.
Завдання.Підручник: с. 271 – 274 познайомитися з життям і творчістю письменника с. 299-  326 перечитати роман або переглянути роман  посилання https://yandex.fr/video/preview/?filmId=16862790289115656080&text=Основні%20відомості%20про%20життєвий%20і%20творчий%20шлях%20Пантелеймона%20Куліша.«Чорна%20рада»%20.%20Перший%20український%20історичний%20роман-хроніка.&path=wizard&parent-reqid=1587375708915397-1411663188913244635300126-production-app-host-man-web-yp-71&redircnt=1587375775.1
326 відповідати на питання 1-4(усно)
 Домашнее задание: записати   в зошит теорію літератури 
 1.Роман —…………………
2.Особливості роману:……………
3.Роман-хроніка —
4. Історичний роман —
Сроки сдачи 28.04.2020(вторник)


Вторник 28.04.2020
 ТемаКонтрольна робота  № 5 Літературний процес 40-60-х рр.. ХІХ ст.  Марко Вовчок.  
Завдання Дати письмово відповіді на тестові питання 
1. Справжнє прізвище Марка Вовчка
А Барвінок
Б Пчілка
В Косач
Г Вілінська
Д Забіла
2. Дочкою Марка Вовчка назвав
А Іван Котляревський
Б Григорій Квітка-Основ’яненко
В Петро Гулак-Артемовський
Г Тарас Шевченко
Д Пантелеймон Куліш
3. «Максим Гримач» за жанром
А новела
Б легенда
В оповідання
Г повість
д роман
4. Твір «Максим Гримач» — яскравий приклад
А класицизму
Б сентименталізму
В романтизму
Г реалізму
Д модернізму
5.. Прочитайте опис пейзажу.
Зацвіли вишні, прокувала сива зозуля. Красно в садочку! Послався зелений барвінок, голубо зацвів; червоніє зірка; повився горобиний горошок… цвіте-процвітає мак повний, і сивий, і білий, і червоний…
На цьому пейзажі позначився вплив
А міфологічний
Б фольклорний
В казковий
Г релігійний
Д шевченківський
6. Прочитайте речення.
Зацвіте перша вишня у твоєму садочку, закує сива зозуля — я припливу до тебе…
Ці слова належать
А Максимові
Б Семенові
В Катрі
Г Тетяні
Д сотнику
7. Перешкода на шляху закоханих Семена й Катрі має характер
А інтимний
Б побутовий
В соціальний
Г психологічний
Д релігійний
8. Твір «Максим Гримач» НЕ МАЄ такої композиційної особливості, як 
А поділу на п’ять частин
Б розв’язки в останній частині
В наявності пейзажів і діалогів
Г кульмінації на початку твору
Д лаконічних характеристик героїв
9. У портретній характеристиці молодий козак Семен, уродливий парубок, хисткий, як очеретина, сміливий, як сокіл використано
А персоніфікацію і порівняння
Б символ і алегорію
В архаїзм і метонімію
Г порівняння і символ
Д інверсію і персоніфікацію
10. У словах Катрі Тепер уже вільний козак мій жених, тату! Вільного собі зятя дождали! звучить
А радість
Б докір
В ласкавість
Г утома
Д невпевненість
11. З’ясуйте, якими художніми засобами є виділені слова (цифра в дужках позначає наступне слово).
(1)Дуби так з кореня й вивертає; дощ комиші позсікав, (2)як шаблею; Дніпро — аж пісок зо дна (3)викидає… Ніч темна-темна, тільки (4)блискавка блисне.
А тавтологія
Б порівняння
В персоніфікація
Г символ
Д епітет
12. Установіть відповідність.
Сюжетний елемент
Подія
1 зав’язка
А висування Максимом умови щодо соціального стану майбутнього чоловіка Катрі
2 розвиток дії
Б закінчення Катрею життя самогубством
3 кульмінації
В розповідь про родину Максима Гримача
4 розв’язка
Г смерть Семена від стихійного лиха
Д одруження Тетяни із сотником

Домашнее задание  .Повторити зміст вивчених творів 

Срок  сдачи: 05.05.2020 (вторник)

Вторник 05.05.2020

Тема. Пантелеймона Куліша. . «Чорна рада» - роман-хроніка. Основний конфлікт твору
Завдання. Підручник: с. 299-  326 перечитати роман ,
с.326 відповідати на питання (усно)
          Домашнее задание : заповнити «Паспорт роману «Чорна рада»
Назва
Автор
Жанр
Тема
Ідея
Історична основа
Сюжетна лінія
Образи
Художні засоби, прийоми
Символи:

Срок  сдачи: 08.05.2020 (пятница)

  Пятница 08.05.2020
Тема.Пантелеймона Куліша. «Чорна рада» - роман-хроніка Образи реальних та вигаданих героїв твору.  РЗМ(усно) Зображення історичного минулого країни в романі  Пантелеймона Куліша. «Чорна рада»
Завдання.1.Переглянути відео (посилання https://www.youtube.com/watch?v=1p7p8W91hpo)
 2.Підручник: с. 299-  326 повторити роман,  с.326 відповідати на питання (усно)
1.       Домашнее задание:   
2.      Вікторина «Хто цей персонаж?»(письмово)
   1.               Він одружився з польською княгинею, запроваджує в своєму пишному, на шляхетський лад, маєтку аристократичні порядки та постійно знущається з дружини.
   2.               Козацький полковник і священик в одній особі, палкий поборник об'єднання України. Він говорить: «Як треба рятувати Україну, байдуже мені і літа, і рани». Чесний і скромний. 
   3.               «Орел не козак». Благородний і хоробрий. 
   4.               «Здоровенний козарлюга». Хоробрий лицар бунтарської й дещо химерної вдачі. Прагне до незалежності, відчайдушних учинків і козацького побратимства.
   5.               Справжнє прізвище Шрама? 
   6.               Назва хутора, до якого приїхали Шрам із сином? 
   7.               «Молодиця свіжа й повновида, пряма, як тополя». Усе вирішує сама. 
   8.               Про неї сказано скупо, але промовисто: «Чи заговорить, чи рукою поведе, чи піде по хаті — так усякому на душі мов сонечко світить» 
   9.               Його виведено як продовжувача справи Богдана Хмельницького. Він бореться за міцну державну владу під орудою сильної гетьманської руки. Мріє про об'єднання України, в якій інтереси старшини будуть на чільному місці, а низи будуть приборкані. Вірний товариш і гідний побратим. 
 10.             Скільки сюжетних ліній твору. 
 11.             Хто сказав ці слова? «Спасибі тобі, Богу, милий друже мій великий, за твої подарунки і особливо — за «Чорну раду». Я вже її двічі прочитав, прочитаю і третій раз і все-таки не скажу більш нічого як спасибі». Ця людина була боярином на весіллі П. Куліша .
 12.             Що означає назва твору

Срок  сдачи: 15.05.2020 (пятница)

 Пятница 15.05.2020

Тема. Контрольна робота  №6 Літературний процес 40-60-х рр.. ХІХ ст.   Пантелеймон   Куліш .
 Завдання. Виконати  завдання(письмово)

 1. Хто вперше в українській літературі написав історичний роман?
А. Квітка - Основ’яненко
Б. П.Куліш
С. І.Котляревський
2..На чиєму боці авторські симпатії Куліша, коли він пише про претендентів на гетьманську булаву?
А. Тетері
Б. Сомка
С.  Брюховецького
3.Леся Череванівна й Петро Шраменко в романі П.Куліша «Чорна рада» - уособлення:
А  нещасливого кохання;
Б  ідеального сімейного життя;
В  перешкод на шляху закоханих;
Г  перепонів в особистому житті.
 4.Хутір у романі П.Куліша «Чорна рада» - це символ:
А  ідеального життя українців;
Б  відособленості українського багатія;
В  ситого, самовпевненого багатія;
Г  сварок та негараздів.
5.Напишіть визначення історичного роману.
6. Зробіть порівняльну характеристику Я.Сомка та І.Брюховецького – героїв роману П.Куліша «Чорна рада».
7. Напишіть тези на тему «Роль П.Куліша в розвитку нової української мови».

 Домашнее задание:   повторити  роман  П.Куліша «Чорна рада»

Срок  сдачи: 19.05.2020 (вторник)


Вторник 19.05.2020
Тема. ЛРК «Слово о полку Ігоревім» і Луганщина.
Завдання.  
Переглянути презентацію  (посилання http://ngeneration.com.ru/pedagogi/filologi/prezentatsii-filologov/185-slovo-o-polku-igorevim-i-luganshchina)
переглянути статтю (посилання https://studfile.net/preview/2495999/)

1.Прочитати   твір   «Слово о полку Ігоревім»  
Домашнее задание: охарактеризуйте образ князя Ігоря , образ Всеволода.


Срок  сдачи: 22.05.2020 (пятница)

 Пятница 22.05.2020

Тема.ЛРК Поезія Івана Світличного. Урок- підсумок
Завдання. Познайомитися з життям і творчістю Івана Світличного. (посилання http://www.ebk.net.ua/Book/synopsis/zht/21/003.htm) 
 Повторити вивчені твори в 9класі.

Домашнє завдання: написати відгук на почитаний твір

Срок  сдачи: 25.05.202 ( понедельник)











Комментариев нет:

Отправить комментарий